Tuesday 22 November 2011

Tolong carikan ye..

  Salam guys..sorry sgt2 sbb lame dh x update blog nih..mcm2 hal berlaku dlm tempoh seminggu ni..makcik saya sakit,then cousin sy meninggal dunia & of course,kabel tmnet di curi AGAIN!!pheaw..anyway,selamat bercuti kpd students skolah..watpe cuT ni?

  Ni,nk bgtaw kt korunk semua..usia kandungan saya sekarang ni dh mencecah 37weeks..dlm kata laennya,saya ni tgh menunggu masa jew nk deliver baby ni..preparation smuanya almost ready..nape sy ckp almost?sbb saya still tak taw lg nk bg nama apew kt baby ni nnT..time scan,doctor ckp mayB baby gurl..

  So,saya nk minta tlg korang rakan2 bloggers semua tlg suggestkn nama2 utk baby ni blh??yg paling penting,biarla nama tu de makne yg bagus & baik..nama yg baek kn slh satu doa..& klu bole gak,tlg cari nama yg bermula dgn huruf SH..*S tu sempena nama en.suami while H tu,nama saya*..hehe..

   Sekarang ni,saya cuma terfikir nama SYAZA HUMAIRA..tp kwn plak dh letak nama baby dye humaira gak..so kne cancel la kowt nama tu..hurm..xpe la,bdn pown da tired after g clinic td..so guys,'till then & be gud :-*

ni Syasya Husna tyme umur 8 bln

Labels:

3 Comments:

At 23 November 2011 at 09:01 , Anonymous Anonymous said...

syifa hanani- pengubat rindu... safiyya hani... sakinah humaira...lak mek cr gik..-lina-

 
At 23 November 2011 at 09:35 , Anonymous Anonymous said...

syazia hasya... salsabila hana...

 
At 23 November 2011 at 13:30 , Blogger linda syasya said...

tq2..crik byk2 sket..hehe..

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home