Saturday 3 September 2011

Makcik vs legging???..

     Salam peeps..hari ni tergerak plak nk tulis psl seluar legging.Semua org tahukn seluar ni and actually,legging tu tergolong dlm 'lingerie' atau pakaian dalam. Last week,dlm sibuk2 shopping barang keperluan utk raya kt sebuah hypermart kt Jb nih,saya tertengok la seorang makcik ni yang maybe umur dye dlm lingkungan 40+ tahun mcm tu. Makcik ni bertudung,pakai baju labuh tetapi berseluar legging. My first impression was "OMG makcik!".
     Saya tak prejudis terhadap org2 yg pakai legging tp,adakah mereka sedar bahawa legging itu adalah seluar dalam?Mana2 pown kita pergi,kita pasti akan nampak budak2 perempuan pakai legging.Seluar tu dh la ketat kn,pastu dyeorg pakai lg dgn baju yg paras pinggang.Jd,nampak la segala lurah & bentuk anggota badan bahagian bawah tu.Honestly,saya merasa sungguh malu bila terdengar lelaki menegur, " kenapa la depa pakai seluar mcm tu?".Memang tak saya nafikan itu adalah hak masing2 utk pakai ape pown tp agak2 la.malu kowt kt org.
 
  Saya bukannya nk tunjuk pandai @ nk tunjuk alim,tp semua ini just utk renungan semua termasuk  diri saya sendiri. Ni de ttg legging yg saya terbace kt satu blog..try la bace..
    some_text
    So,bagi adik2 yg bertudung & memakai legging tu,tukar la fashion anda tu ye.Byk lg pilihan lain selain seluar dalam ketat. Bagi yg nk pakai jugak tu,tlg la padankan seluar tu dgn baju yg labuh.Sorry la bagi yg terasa.Be good & have a nice day guys!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home