Wednesday 14 December 2011

Hureen is here! :D

             Salam guys..lama dh x update blog nih due to mslh kesihatan..hehe..nk bgtaw kt smua yg sy dh selamat melahirkan ank kedua saya,Syadrina Hureen on 26th November 2011..awl 2 mgu dr due date actually..memang byk sgt dugaan time sy melahirkan  Hureen ni & sampai sekarang, saya still kena berulang-alik ke hospital & poliklinik..

           Alhamdulillah,sakit beranak tu xde la lama sgt saya rase..pukul 6.30ptg sy dimasukkan dlm labour room & pukul 7.50mlm,lahirlah si Angel Heart (Syadrina Hureen) sy ni..Hureen di masukkan ke nursery hospital due to jaundice & lama gak la dye stay kt situ..Sy plak kne haematoma @ dlm bhs yg kite faham,luka jahitan saya membengkak & jumaat lepas,sy wat minor operation utk buang darah beku tu.Seksa & sakitnya,Allah sj yg tahu!

        Sampai sekarang,pergerakan saya still slow cam siput & mmg kne jg cara sy duduk smua..bg org yg x reT duduk diam cam sy nih,situasi & keadaan kesihatan yg memerlukan kta utk berehat camni mmg membosankan..Hureen still de jaundice & hopefully,jumaat ni akn menjadi lawatan ke poliklinik yg terakhir wat dye..cian tengok doctor cucuk tumit kaki dye yg kecik tu utk amek drh!

      Pape pown,InsyaAllah 31st December nih,sy,Syasya Husna & Syadrina Hureen akn fly back to JB to be with our man,en.Shahrullah b.Mokhtar..Rdu gile kt laki aku tuh!..hikhik :p..tolong doakan semuanya selamat ye bloggers & readers sekalian..till then,be good..:D

Labels:

3 Comments:

At 17 December 2011 at 17:42 , Blogger Nilam suhana said...

masih sempat lagi kot saya ucapkan tahniahkan.... semoga segalnya selamat k...

 
At 19 December 2011 at 16:21 , Blogger linda syasya said...

Thanx dear..:)

 
At 23 December 2011 at 15:42 , Blogger Balqis Azhar said...

follow blog ini ya..:)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home