Saturday 1 October 2011

Online Shopping..leh percaya ke?

    Salam guys..korang pnh x order & beli barang secara on9?Well,out of the blue,these few months saya interested pulak dgn satu barang yg org dok jual kt this one particular blog..lepas byk berfikir,saya pown email lh penjual berkenaan & she did reply actually..So,today selepas membuat berjuta-juta kali membuat pertimbangan,saya pown bank-in la duit ke dlm akaun penjual tersebut.

  After bank-in tu,sy pown texted dye..First text,xde reply..Then,saya resent la lg text tu,barula dye reply.Hubby saya tnya,b4 bank in dh try call ke blom penjual tu?Saya jwb la x,pastu as i already thought,dye pown bsg..I guess its normal to be worried abt online shopping..Ye la kn,kite juz scroll picture dr screen,ntah betul ke x brg tu pown kte x sure.

  Tapi tu la,there's always first time for everything kn?lagipown klu saya blh dptkn benda yg saya nk tu kt shopping mall biasa,saya dh beli dh..tp,dh xde jual nk x nk kne la order gak!Frankly speaking,di dlm hati saya ni mmg x berhenti2 berdoa semoga saya dpt la brg yg saya order tu & hopefully barang tu blh diguna pakai & dlm keadaan baik..kalau x,terpaksa ler saya menadah telinga mendgr ceramah free dr hubby saya 4  the rest of the year i guess..

 So,after dye reply my text,saya pown emailkan saya punye particulars dgn harapan semuanya akan berjln dgn lancar tanpa ada mslh..amin..yg pelik ny kn,saya dulu pown pnh gak jual brg kt akaun FB..barang make up & ble buyer dh buat payment,barulah saya poskn brg..mungkin disebabkn,kali ni saya plak yg berada di tempat "Buyer" & pihak yg mengeluarkn duit,mayB sebab tu lh rasa nervous sket..haha..

  Lets just wait & see,shall we?tak sbr plak nk tunggu barang tu sampai minggu dpn..tapi,sekiranya ditakdirkn lh saya ni kena tipu,saya akan mention kt blog saya ni,nama penjual tersebut sekali dgn dye punya blog & FB akaun!Anyway,be good guys & happy weekend..:)

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home